Sklik výzva
Sklik výzva je soutěž pro naše jednotlivce, agentury nebo freelancery se správcovským nebo administrátorským přístupem k účtu aktivně inzerujícím ve službě Sklik a zároveň nespadající pod správu Seznam.cz - Sklik Standard nebo Sklik Profi.
Celoroční Sklik výzva
Celoroční Sklik výzva je soutěž pro naše Ověřené agentury. Ty spolu poměří síly v různých sezónních a celoročních úkolech, které prověří zkušenosti jejich PPC specialistů s reklamním systémem Sklik. Vítězem bude agentura, která získá nejvíce bodů podle hodnotících kritérií, která detailně popisujeme v pravidlech soutěže a na Sblogu. Vítězná agentura získá speciální výhru, kterou představíme v průběhu roku 2024, druhé a třetí místo oceníme hodnotnou cenou, která udělá radost všem zapojeným PPC specialistům.
Celoroční úkoly
Za celoroční úkol považujeme práci PPC specialistů z Ověřených agentur na portfoliu klientů, kterým spravují kampaně Skliku. Odborná porota bude hodnotit mimo jiné také to, jak daná agentura přistupuje k následujícím bodům:
- Poměr využívání typu zařízení,
- Využívání vyhledávací a obsahové sítě,
- Využité typy cílení,
- Využité formáty.
Výsledek celoroční práce s klienty budeme průběžně bodově hodnotit. Součet bodů spolu se sezónními úkoly stanoví konečné pořadí agentur.
Sezónní úkoly
Zadání sezónních úkolů budeme oznamovat v průběhu roku. Některé z nich budou dlouhodobé a jiné vázané na konkrétní čtvrtletí. Termín splnění a počet bodů, které můžete získat, uvedeme u každého z úkolů.
Úkoly pro Q2
- Vyžádejte si od našeho konzultanta doporučení pro Sklik účet, který spravujete, a adekvátně ho zapracujte (maximum jsou 2 účty). Za splnění, na které máte čas do 30. 6. 2024 můžete získat od 100 do 200 bodů.
- Nasaďte Dynamický retargeting návštěvníků Seznamu u klienta, kde jste ho ještě nevyužili. Za každý účet (maximum jsou 3 účty), kde cílení nasadíte a adekvátně využijete, vás odměníme 100 body. Úkol je potřeba splnit do 30. června 2024.
Aktuální pořadí
Aktuální pořadí agentur bude doplněno po prvním sčítání bodů.
Na další skvělé výzvě již pro vás pracujeme.
Nejlepší Black Friday strategie 2023
Sklik výzvu vyhráli:
- Zlatomíra Fabíková – agentura bV24 s.r.o. s klientem SKINSO s.r.o.
- Ondřej Vlach – agentura Netroot s klientem Anareus s.r.o.
Namíchejte si letní cílení v Skliku
Sklik výzvu vyhráli:
- Jakub Herrmann – agentura PLACEMENT.CZ s.r.o. s klientem ALPINE PRO, a.s.
- Ota Čížek – agentura Maveb. media s.r.o. s klientem IVAR CS spol. s r.o.
Rozjeďte to s Dynamickým bannerem
Sklik výzvu vyhráli:
- Michal Cibulec – agentura Advisio Marketing s.r.o. s klientem PackWay s. r. o.
- Lucie Burešová – agentura Vivio agency s.r.o. s klientem Czech Travel Agency s. r. o.
Nejlepší Black Friday strategie – Sklik a RTB výzva
Sklik výzvu vyhráli:
- Zuzana Lachnitová – agentura iProspect s klientem Bosch
- Pavel Buroň – agentura bV24 s.r.o. s klientem Telly
RTB výzvu vyhráli:
- místo: Klára Procházková, Kristýna Svobodová – agentura GroupM – klient Deichmann-obuv s.r.o.
- místo: Julia Baeva, Nikola Písaříková – agentura GroupM – klient L‘oréal (značka Kiehl’s)
- místo: Dušan Synak – agentura iProspect (Dentsu) – klient Bosch
Ukažte co umíte bez Cookies – první Sklik/RTB výzva
Mezi výherce Sklik výzvy, kteří se bravurně zhostili zadání, patří: Jan Musil za klientem OKAY s.r.o. a Tomáš Míka s klientem Ořechy a sušené plody s.r.o., známějším spíše pod názvem „Ochutnej ořech“.
Mezi vítězi RTB výzvy se blýskli:
Na prvním místě Tereza Cepníková a Klára Procházková z agentury GroupM s kampaní pro klienta Volvo.
Druhou příčku obsadili Jiří Typlt a Lucie Stibůrková z agentury Pickerly s kampaní pro klienta Billa.
A třetí místo získal David Kotrč z agentury Visibility Digital s kampaní pro klienta Portu.
Více v našem článku na blogu.
DRTG Návštěvníků Seznamu
Sklik výzva na téma DRTG návštěvníků Seznamu zná své vítěze. Stali se jimi Jan Musil, Martin Noska a Lukáš Forejt. O tom, jak pracují s naším cílením a díky čemu se stali vítězi se dočtete v článku na našem blogu.
Více o výzvě se dočtete na našem blogu
Pravidla výzvy najde zde
Vánoční Sklik výzva
Vánoční Sklik výzva má svého vítěze: Stanislav Hanuška agentura Proficio. Gratulujeme vítězi a všem ostatním děkujeme za účast, které si velmi vážíme a přejeme hodně štěstí v dalších Sklik výzvách. 😊
Sklik výzva – Nejlepší Black Friday strategie
Sklik výzva – Nejlepší video strategie
Sklik výzva – Tipy na zjednodušení práce v Skliku
Vítěz: Kofein s.r.o., Omnicom Media Group, Taste a.s.
Sklik výzva – Mistr brandingu
Vítěz: Kofein s.r.o.
Sklik výzva – Rozlouskněte oříšek retargetingu
Vítěz: Acomware
Sklik výzva – Nativní kombinovaná reklama
Vítěz: Omnicom Media Group
Sklik výzva – Nejlepší práce s produktovými inzeráty
Sklik výzva – Dynamický banner
Vítěz: Vivio s.r.o.
Sklik výzva – Efektivní práce s obsahovou sítí
Vítěz: Magnas Performance