Sklik výzva
Sklik výzva je soutěž pro naše jednotlivce, agentury nebo freelancery se správcovským nebo administrátorským přístupem k účtu aktivně inzerujícím ve službě Sklik a zároveň nespadající pod správu Seznam.cz - Sklik Standard nebo Sklik Profi.
Agentura roku 2024
Agentura roku je soutěž pro Certifikované a Ověřené agentury. Ty spolu poměří síly v různých jak celoročních, tak sezónních úkolech, které prověří zkušenosti jejich PPC specialistů s reklamním systémem Sklik. Na podzim roku 2024 vyhlásíme celkového vítěze, který se stane Agenturou roku a obdrží od nás dar v podobě kreditu ve výši 50.000 Kč bez DPH do služby Sklik.cz. Dar poskytneme na základě darovací smlouvy uzavřené mezi neziskovou organizací a pořadatelem. A zároveň vyhlásíme nejlepší Certifikovanou a Ověřenou agenturu, kdy každá získá výhru v hodnotě 10 000 Kč.
Celoroční úkoly
- Celoroční úkol – Spusťte ve 4 různých účtech cílení na témata (nebyly aktivní v roce 2023)
- Celoroční úkol – Spusťte ve 4 různých účtech cílení na zájmy o koupi (nebyly aktivní v roce 2023)
- Celoroční úkol – Spusťte ve 4 různých účtech cílení na klíčová slova (nebyly aktivní v roce 20ě23)
- Celoroční úkol – Spusťte ve 4 různých účtech clení na zájmy (nebyly aktivní v roce 2023)
- Celoroční úkol – Zapracujte 6 doporučení od vašeho konzultanta Sklik, každé pro jiný účet.
- Celoroční úkol – Zapracujte 6 doporučení od vašeho konzultanta Zboží.cz, každé pro jiný účet.
- Celoroční úkol – Spusťte ve 4 různých účtech videoreklamu
- Text
- Text
- Text
- Text
- Text
- Text
- Text
- Text
Sezónní úkoly
- Potom následuje očíslovaný výčet sezónních úkolů (ještě se budou měnit)
- Sezónní úkol – Využijte u 4 klientů sezónní tipy z článku XYZ
- Sezónní úkol – Využijte u 4 klientů cílení na Seznamy vlastních zákazníků
- Text
- Text
- Text
Aktuální pořadí
- CA – XYZ – splněny úkoly: 3,6,9, 10, 11
- OA – XYZ – splněny úkoly:
- OA – XYZ – splněny úkoly:
- CA – XYZ – splněny úkoly:
- CA – XYZ – splněny úkoly:
- OA – XYZ – splněny úkoly:
- OA – XYZ – splněny úkoly:
- CA – XYZ – splněny úkoly:
- OA – XYZ – splněny úkoly:
- CA – XYZ – splněny úkoly:
Sklik: Nejlepší Black Friday strategie
Vyhlašujeme již třetí Sklik výzvu roku 2023, tentokrát na téma „Nejlepší Black Friday strategie“. Přihlaste se přes tlačítko níže a získejte šanci vyhrát zajímavé ceny. Na našem blogu pak najdete kompletní informace o této Sklik výzvě.
Jak se do Sklik výzvy zapojit?
Přihlásit se můžete přes přihlašovací tlačítko níže, a to od 8. 11. do 3. 12. 2023.
Kompletní pravidla k Sklik výzvě najdete zde.
Namíchejte si letní cílení v Skliku
Sklik výzvu vyhráli:
- Jakub Herrmann – agentura PLACEMENT.CZ s.r.o. s klientem ALPINE PRO, a.s.
- Ota Čížek – agentura Maveb. media s.r.o. s klientem IVAR CS spol. s r.o.
Rozjeďte to s Dynamickým bannerem
Sklik výzvu vyhráli:
- Michal Cibulec – agentura Advisio Marketing s.r.o. s klientem PackWay s. r. o.
- Lucie Burešová – agentura Vivio agency s.r.o. s klientem Czech Travel Agency s. r. o.
Nejlepší Black Friday strategie – Sklik a RTB výzva
Sklik výzvu vyhráli:
- Zuzana Lachnitová – agentura iProspect s klientem Bosch
- Pavel Buroň – agentura bV24 s.r.o. s klientem Telly
RTB výzvu vyhráli:
- místo: Klára Procházková, Kristýna Svobodová – agentura GroupM – klient Deichmann-obuv s.r.o.
- místo: Julia Baeva, Nikola Písaříková – agentura GroupM – klient L‘oréal (značka Kiehl’s)
- místo: Dušan Synak – agentura iProspect (Dentsu) – klient Bosch
Ukažte co umíte bez Cookies – první Sklik/RTB výzva
Mezi výherce Sklik výzvy, kteří se bravurně zhostili zadání, patří: Jan Musil za klientem OKAY s.r.o. a Tomáš Míka s klientem Ořechy a sušené plody s.r.o., známějším spíše pod názvem „Ochutnej ořech“.
Mezi vítězi RTB výzvy se blýskli:
Na prvním místě Tereza Cepníková a Klára Procházková z agentury GroupM s kampaní pro klienta Volvo.
Druhou příčku obsadili Jiří Typlt a Lucie Stibůrková z agentury Pickerly s kampaní pro klienta Billa.
A třetí místo získal David Kotrč z agentury Visibility Digital s kampaní pro klienta Portu.
Více v našem článku na blogu.
DRTG Návštěvníků Seznamu
Sklik výzva na téma DRTG návštěvníků Seznamu zná své vítěze. Stali se jimi Jan Musil, Martin Noska a Lukáš Forejt. O tom, jak pracují s naším cílením a díky čemu se stali vítězi se dočtete v článku na našem blogu.
Více o výzvě se dočtete na našem blogu
Pravidla výzvy najde zde
Vánoční Sklik výzva
Vánoční Sklik výzva má svého vítěze: Stanislav Hanuška agentura Proficio. Gratulujeme vítězi a všem ostatním děkujeme za účast, které si velmi vážíme a přejeme hodně štěstí v dalších Sklik výzvách. 😊
Sklik výzva – Nejlepší Black Friday strategie
Sklik výzva – Nejlepší video strategie
Sklik výzva – Tipy na zjednodušení práce v Skliku
Vítěz: Kofein s.r.o., Omnicom Media Group, Taste a.s.
Sklik výzva – Mistr brandingu
Vítěz: Kofein s.r.o.
Sklik výzva – Rozlouskněte oříšek retargetingu
Vítěz: Acomware
Sklik výzva – Nativní kombinovaná reklama
Vítěz: Omnicom Media Group
Sklik výzva – Nejlepší práce s produktovými inzeráty
Sklik výzva – Dynamický banner
Vítěz: Vivio s.r.o.
Sklik výzva – Efektivní práce s obsahovou sítí
Vítěz: Magnas Performance