Jak začít spolupracovat
Vyberte si způsob spolupráce, který vám nejvíce vyhovuje
Jak se stát certifikovanou agenturou (CA)
Kvantitativní podmínky
- Minimální obrat je 1.000.000 Kč bez DPH měsíčně, počítáno jako průměr za měsíc za uplynulé čtvrtletí.
- Nepočítá se Sklik účet klienta připojený pod Sklik účet, který využívá agentura pro přístupy do Sklik účtů klientů, ale účet vykázaný v zaslaném clientlistu
- Klient může být započítán pouze 1 agentuře.
- V případě převodu mezi agenturami v průběhu měsíce se započte té, která jej zaslala na začátku měsíce v clientlistu.
- V případě, že jedna agentura inzerci klienta hradí a druhá agentura kampaně fyzicky spravuje, je klient započítán ve prospěch agentury, která kampaně fyzicky spravuje.
- Agentura má alespoň 10 aktivních klientů dle clientlistu.
- Nepočítá se Sklik účet klienta připojený pod Sklik účet, který využívá agentura pro přístupy do Sklik účtů klientů, ale účet vykázaný v zaslaném clientlistu
- Klient může být započítán pouze 1 agentuře.
- V případě převodu mezi agenturami v průběhu měsíce se započte té, která jej zaslala na začátku měsíce v clientlistu.
- V případě, že jedna agentura inzerci klienta hradí a druhá agentura kampaně fyzicky spravuje, je klient započítán ve prospěch agentury, která kampaně fyzicky spravuje.
- Klientem rozumíme jedno IČ. Více Sklik účtů jedné společnosti (IČ) nepovažujeme za více klientů.
- Agentura má alespoň 2 aktivní PPC specialisty dle clientlistu.
- PPC specialistou rozumíme zaměstnance agentury nebo jejího spolupracovníka (který však jménem agentury vystupuje), kteří kampaně klientů, u kterých jsou v clientlistu uvedení, fyzicky spravují a je na ně možné se obrátit ohledně konzultací.
- Za PPC specialistu nepovažujeme account managery, plannery apod., pokud kampaně klientů fyzicky nespravují.
Pravidla pro clientlist
- Clientlist je zaslán jednou za kvartál, a to do konce posledního měsíce příslušného kvartálu na kontaktní osobu v Seznam.cz, která je za Sklik agentury v Seznamu zodpovědná, prostřednictvím e-mailu v předem domluveném formátu.
- Agentura prohlašuje klienta za aktivně spravovaného touto agenturou v době zaslání clientlistu.
- Každý klient obsahuje jména a mailové a telefonní kontakty na tyto osoby:
- PPC specialista, který kampaně fyzicky spravuje
- account manager, osoba, která je v kontaktu se zodpovědnou osobou na straně klienta
- zodpovědnou osobou na straně klienta
- Klienta nepovažujeme za klienta agentury, pokud v době zaslání clientlistu nemá agentura do účtu přístup pro čtení a zápis nebo přístup prostřednictvím agenturní vazby.
Kvalitativní podmínky
- Agentura má transparentní přístup ke svým klientům. Musí splňovat níže uvedené body:
- Klienti Certifikovaných agentur mají přístup (login a heslo) do svých Sklik účtů.
- Agentura prohlašuje, že klientovi poskytuje pravdivé a úplné (tj. všechny v účtu dostupné) statistiky Sklik účtu, ze kterého jsou vedeny kampaně ve prospěch webových stránek klienta. Buď pravidelně nebo obratem na jeho žádost.
- Klienti mají možnost si po ukončení spolupráce s agenturou účet převzít pro další použití, pokud smlouva mezi klientem a agenturou výslovně nezmiňuje, že je účet vlastnictvím agentury.
- Fakturační údaje Sklik účtu jsou nastavené na IČO klienta.
- Agentura se zavazuje do konce posledního měsíce v kvartálu zaslat aktuální clientlist.
- Certifikované agentury vzdělávají své správce PPC kampaní.
- PPC specialisté mají možnost účastnit se školení a workshopů Skliku pořádaných společností Seznam.cz a musí se zúčastnit minimálně 1 školení nebo workshopu dle vlastního výběru.
- Kontaktní osoby na straně agentury předávají na PPC specialisty novinky a jiné zprávy týkající se chodu Skliku, které jsou jim společností Seznam.cz zasílány.
- Agentura je schopna akvizice nových klientů.
- Agentura veřejně prezentuje, např. na svém webu, schopnost přijmout nového klienta pod svou správu.
Ostatní
Společnost Seznam.cz si vyhrazuje právo na okamžité odebrání certifikátu:
- Netransparentnost vůči klientovi
- Opakované odmítnutí kontaktu s Konzultanty Skliku nebo jinými zástupci spol. Seznam.cz
- Jiné neplnění kvalitativních nebo kvantitativních podmínek
- Opakovaným nedodržováním domluvených postupů nad klienty
- Poškozováním obchodních zájmů spol. Seznam.cz
- Poškozováním dobrého jména spol. Seznam.cz
Certifikací získáte
- Webový certifikát prokazující vaše schopnosti od společnosti Seznam.cz
- Odborníka ze společnosti Seznam.cz, který se bude věnovat pouze vám
- Pravidelná školení systému Sklik a jeho novinek
- Nadstandardní data a reporty pro Vaše klienty
- Pravidla pro získaní a užití certifikátu
Jak se stát ověřenou agenturou/freelancerem (OA)
Ověření Sklik:
Kvalitativní podmínky
- Agentura/freelancer má transparentní přístup ke svým klientům. Musí splňovat níže uvedené body:
-
- Agentura aktivně komunikuje se svým konzultantem a spolupracuje na rozvoji Sklik účtů.
- Do 7. dne v měsíci agentura pravidelně aktualizuje seznam aktivně spravovaných klientů v Skliku (clientlist).
- Fakturační údaje Sklik účtu jsou nastavené na IČ klienta. Klienti mají přístup (login a heslo) do svých účtů.
- Agentura/freelancer prohlašuje, že klientovi poskytuje pravdivé a úplné statistiky z Sklik účtu.
- Klienti mají možnost si po ukončení spolupráce s agenturou/freelancerem účet převzít pro další použití.
Kvantitativní podmínky
- Minimální obrat na službě Sklik je 50 000 Kč bez DPH měsíčně a vypočítává se z průměru investic za poslední 3 uplynulé měsíce.
- Agentura/freelancer má alespoň 3 aktivní klienty ve správě.
- Klientem se rozumí jedno IČ. Více Sklik účtů od jedné společnosti není považováno za více klientů.
- Klienta nepovažujeme za klienta agentury/freelancera, pokud v době zaslání seznamu klientů nemá agentura/freelancer přístup do účtu jako administrátor nebo správce kampaní.
- V případě, že se o klientův účet stará více agentur/freelancerů, je klient započten agentuře/freelancerovi, který je hlavním dodavatelem služeb správy kampaní Sklik.
Ověření Zboží.cz:
Kvalitativní podmínky
Agentura/freelancer má u svých klientů nastaveno základní nastavení Zboží.cz. Musí tedy splňovat níže uvedené body:
Každý měsíc nejpozději do 7. dne v měsíci agentura poskytne informace (clientlist) aktuálně aktivně spravovaných klientů
Optimalizace XML feedu
- Funkční XML feed pro Zboží.cz
- Aktivní práce s tagy <PRODUCTNAME> a <PRODUCT>
- CATEGORYTEXT dle struktury Zboží.cz u většiny položek
- Je využívána doplňující informace EXTRA_MESSAGE (pokud e-shop tuto možnost nabízí)
Vložený konverzní kód
- Implementace Standardního konverzního kódu
- Pokud není možné implementovat Standardní konverzní kód, tak implementace Omezeného konverzního kódu
Nastavení ceny dopravy a výdejních míst
- Nastavení ceny dopravy a výdejních míst z administrace Zboží.cz, případně z XML feedu
- Nastavení všech dostupných možností dopravy a výdejních míst, které e-shop nabízí
Aktivní bidovací strategie
- Nastavení, spravování a vyhodnocování určité bidovací strategie
- Využívání interních čí externích nástrojů pro nastavení cen prokliku
Aktivní zapracování novinek Zboží.cz
- Aktivní získání novinek služby Zboží.cz z komunikačního kanálu Ověření Zboží.cz
- Zapracovávání těchto novinek do kampaní klienta
Doplňující nastavení
- Propojení Zboží.cz se službou Sklik (pro možnost využití Produktové inzerce na Seznamu, Dynamického banneru a Dynamického retargetingu)
- Vložené LOGO pro Zboží.cz a Sklik
Kvantitativní podmínky
Agentura/freelancer má transparentní přístup ke svým klientům. Musí splňovat níže uvedené body:
- Minimální obrat na službě Zboží.cz je 5 000 Kč bez DPH a vypočítává se z měsíčního průměru spendu klientů za uplynulé čtvrtletí.
- Agentura či freelancer má alespoň 3 aktivní klienty (dle seznamu klientů).
- Klientem se rozumí jedno IČO. Více Zboží.cz účtů od jedné společnosti (IČO) není považováno za více klientů. Stejně tak i více e-shopů jedné společnosti (IČO) nepovažujeme za více klientů
- Klienta nepovažujeme za klienta agentury/freelancera, pokud v době zaslání seznamu klientů nemá agentura / freelancer přístup do účtu jako administrátor nebo správce kampaní.
- Jeden klient může být započítán pouze jedné agentuře/freelancerovi.
- Pokud dojde k převodu klienta mezi agenturami v průběhu měsíce, rozdělujeme investice tak, aby každá agentura získala částku odpovídající době, po kterou účet klienta spravovala.
- V případě, že se o klientův účet stará více agentur/freelancerů, je klient započten agentuře/freelancerovi, který je hlavním dodavatelem služeb správy kampaní na Zboží.cz.
Ostatní
Společnost Seznam.cz si vyhrazuje právo na okamžité odebrání Ověření:
- Netransparentnost vůči klientovi
- Odmítání kontaktu s konzultanty Skliku a Zboží.cz
- Neplnění kvalitativních/kvantitativních podmínek
- Nedodržováním domluvených postupů s klienty
Ověřením získáte
- Přímý kontakt na konzultanta
- Profil v přehledu Ověřených agentur/freelancerů
- Předávání know-how pro zvýšení efektivity kampaní
- Možnost účastnit se konferencí a školeních Seznam.cz
- Přístup do uzavřené FB skupiny (Ověření Zboží.cz) pro rychlejší online komunikaci a přednostní sdělování novinek
Jak se stát doporučeným oborovým řešením
- Standardní měření konverzí pro Zboží.cz
- Kompletní XML feed pro Zboží.cz
- podpora kategorizace dle struktury Zboží.cz
- podpora parametrů dle struktury Zboží.cz
- podpora rozšířené informace <EXTRA_MESSAGE> – včetně tagů <free_gift> a <free_gift_text>
- Možnost nastavení cen dopravy a výdejních míst <DELIVERY>,<DELIVERY_ID>
- Pravidelné zveřejňování článků (na blogu či v direct mailech) o důležitých novinkách Zboží.cz
- Nápovědu pro klienty