Sklik výzva
Sklik výzva je soutěž pro naše jednotlivce, agentury nebo freelancery se správcovským nebo administrátorským přístupem k účtu aktivně inzerujícím ve službě Sklik a zároveň nespadající pod správu Seznam.cz - Sklik Standard nebo Sklik Profi.
Celoroční Sklik výzva
Celoroční Sklik výzva je soutěž pro naše Ověřené agentury. Ty spolu poměří síly v různých sezónních a celoročních úkolech, které prověří zkušenosti jejich PPC specialistů s reklamním systémem Sklik. Vítězem bude agentura, která získá nejvíce bodů podle hodnotících kritérií, která detailně popisujeme v pravidlech soutěže a na Sblogu. Vítězná agentura získá speciální výhru, kterou představíme v průběhu roku 2024, druhé a třetí místo oceníme hodnotnou cenou, která udělá radost všem zapojeným PPC specialistům.
Celoroční úkoly
Za celoroční úkol považujeme práci PPC specialistů z Ověřených agentur na portfoliu klientů, kterým spravují kampaně Skliku. Odborná porota bude hodnotit mimo jiné také to, jak daná agentura přistupuje k následujícím bodům:
- Poměr využívání typu zařízení,
- Využívání vyhledávací a obsahové sítě,
- Využité typy cílení,
- Využité formáty.
Výsledek celoroční práce s klienty budeme průběžně bodově hodnotit. Součet bodů spolu se sezónními úkoly stanoví konečné pořadí agentur.
Sezónní úkoly
Zadání sezónních úkolů budeme oznamovat v průběhu roku. Některé z nich budou dlouhodobé a jiné vázané na konkrétní čtvrtletí. Termín splnění a počet bodů, které můžete získat, uvedeme u každého z úkolů.
Úkoly pro Q2
- Vyžádejte si od našeho konzultanta doporučení pro Sklik účet, který spravujete, a adekvátně ho zapracujte. Za splnění, na které máte čas do 30. 6. 2024 můžete získat od 150 do 300 bodů.
- Nasaďte Dynamický retargeting návštěvníků Seznamu u klienta, kde jste ho ještě nevyužili. Za každý účet (maximum jsou 3 účty), kde cílení nasadíte a adekvátně využijete, vás odměníme 100 body. Úkol je potřeba splnit do 30. června 2024.
Aktuální pořadí
Aktuální pořadí agentur bude doplněno po prvním sčítání bodů.
Sklik: Nejlepší Black Friday strategie
V průběhu listopadu proběhla již třetí Sklik výzva roku 2023, tentokrát na téma „Nejlepší Black Friday strategie“. Jsme moc rádi, že se přihlásilo velké množství specialistů s různými přístupy k Black Friday strategiím v Skliku. Výběr vítězů nebyl pro porotu vůbec jednoduchý.
Kdo se výzvy zhostil nejlépe?
Tato výzva je již uzavřena. Za svou Black Friday strategii si v letošním roce ceny odnáší:
- Zlatomíra Fabíková – agentura bV24 s.r.o. s klientem SKINSO s.r.o.
- Ondřej Vlach – agentura Netroot s klientem Anareus s.r.o.
O co jsme soutěžili?
V této výzvě jsme soutěžili o bohaté balíčky plné dobrot a skvělého pití, které krásně doplní předvánoční čas a navnadí tu správnou atmosféru.
Nejlepší Black Friday strategie 2023
Sklik výzvu vyhráli:
- Zlatomíra Fabíková – agentura bV24 s.r.o. s klientem SKINSO s.r.o.
- Ondřej Vlach – agentura Netroot s klientem Anareus s.r.o.
Namíchejte si letní cílení v Skliku
Sklik výzvu vyhráli:
- Jakub Herrmann – agentura PLACEMENT.CZ s.r.o. s klientem ALPINE PRO, a.s.
- Ota Čížek – agentura Maveb. media s.r.o. s klientem IVAR CS spol. s r.o.
Rozjeďte to s Dynamickým bannerem
Sklik výzvu vyhráli:
- Michal Cibulec – agentura Advisio Marketing s.r.o. s klientem PackWay s. r. o.
- Lucie Burešová – agentura Vivio agency s.r.o. s klientem Czech Travel Agency s. r. o.
Nejlepší Black Friday strategie – Sklik a RTB výzva
Sklik výzvu vyhráli:
- Zuzana Lachnitová – agentura iProspect s klientem Bosch
- Pavel Buroň – agentura bV24 s.r.o. s klientem Telly
RTB výzvu vyhráli:
- místo: Klára Procházková, Kristýna Svobodová – agentura GroupM – klient Deichmann-obuv s.r.o.
- místo: Julia Baeva, Nikola Písaříková – agentura GroupM – klient L‘oréal (značka Kiehl’s)
- místo: Dušan Synak – agentura iProspect (Dentsu) – klient Bosch
Ukažte co umíte bez Cookies – první Sklik/RTB výzva
Mezi výherce Sklik výzvy, kteří se bravurně zhostili zadání, patří: Jan Musil za klientem OKAY s.r.o. a Tomáš Míka s klientem Ořechy a sušené plody s.r.o., známějším spíše pod názvem „Ochutnej ořech“.
Mezi vítězi RTB výzvy se blýskli:
Na prvním místě Tereza Cepníková a Klára Procházková z agentury GroupM s kampaní pro klienta Volvo.
Druhou příčku obsadili Jiří Typlt a Lucie Stibůrková z agentury Pickerly s kampaní pro klienta Billa.
A třetí místo získal David Kotrč z agentury Visibility Digital s kampaní pro klienta Portu.
Více v našem článku na blogu.
DRTG Návštěvníků Seznamu
Sklik výzva na téma DRTG návštěvníků Seznamu zná své vítěze. Stali se jimi Jan Musil, Martin Noska a Lukáš Forejt. O tom, jak pracují s naším cílením a díky čemu se stali vítězi se dočtete v článku na našem blogu.
Více o výzvě se dočtete na našem blogu
Pravidla výzvy najde zde
Vánoční Sklik výzva
Vánoční Sklik výzva má svého vítěze: Stanislav Hanuška agentura Proficio. Gratulujeme vítězi a všem ostatním děkujeme za účast, které si velmi vážíme a přejeme hodně štěstí v dalších Sklik výzvách. 😊
Sklik výzva – Nejlepší Black Friday strategie
Sklik výzva – Nejlepší video strategie
Sklik výzva – Tipy na zjednodušení práce v Skliku
Vítěz: Kofein s.r.o., Omnicom Media Group, Taste a.s.
Sklik výzva – Mistr brandingu
Vítěz: Kofein s.r.o.
Sklik výzva – Rozlouskněte oříšek retargetingu
Vítěz: Acomware
Sklik výzva – Nativní kombinovaná reklama
Vítěz: Omnicom Media Group
Sklik výzva – Nejlepší práce s produktovými inzeráty
Sklik výzva – Dynamický banner
Vítěz: Vivio s.r.o.
Sklik výzva – Efektivní práce s obsahovou sítí
Vítěz: Magnas Performance